Povinné informace

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Město Horní Slavkov

Město Horní Slavkov vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Dlouhá 634 / 12
35731 Horní Slavkov
E-mail: podatelna@hornislavkov.cz
WWW: https://www.hornislavkov.cz/
ID Datové schránky: pm6bqn3
  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Dlouhá 634 / 12
    35731 Horní Slavkov
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Dlouhá 634 / 12
    35731 Horní Slavkov
  • 4.3 Úřední hodiny

    Den Čas
    pondělí 8:00 – 17:30
    úterý 8:00 – 15:00
    středa 8:00 – 17:30
    čtvrtek 8:00 – 15:00
    pátek 8:00 – 13:00
  • 4.4 Telefonní čísla

     
  • 4.5 Adresa internetové stránky

  • 4.6 Adresa podatelny

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

  • 4.8 Datová schránka

    ID Datové schránky: pm6bqn3

19-0862175349/0800 (Česká spořitelna, a.s.)

00259322

DIČ: CZ00259322

Žádosti o informace

Informace lze získat v recepci Městského úřadu Horní Slavkov, Dlouhá 624/12 Horní Slavkov, který se nachází v přízemí úřadu, nebo na internetových stránkách www.hornislavkov.cz. Žádosti a jiná podání, adresované Městu Horní Slavkov, lze podat v písemně formě v podatelně Městského úřadu Horní Slavkov, Dlouhá 634/12 Horní Slavkov, elektronicky prostřednictvím e-mailu: podatelna@hornislavkov.cz nebo prostřednictvím datové schránky: pm6bqn3.

Žádosti o informace je možné také podat  přímo na konkrétním odboru či u konkrétního pracovníka, který neprodleně zajistí evidenci žádosti podatelnou Městského úřadu Horní Slavkov.

  • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

    • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
      (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
    • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
      (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
    • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
      (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
    • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
    • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
    • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
    • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích
    • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
    • Platné obecně závazné vyhlášky
    • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce zde
  • 11.2 Vydané právní předpisy

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Městský úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

    Sazebník úhrad za poskytování informací

  • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

  • 13.1 Vzory licenčních smluv

  • 13.2 Výhradní licence

    Nebyly poskytnuty žádné výhradní licence dle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Výroční zpráva za rok 2005

PDF dokument PDF dokument
Velikost 118,2 kB
Staženo 1,329×

Výroční zpráva za rok 2006

PDF dokument PDF dokument
Velikost 122,13 kB
Staženo 1,405×

Výroční zpráva za rok 2007

PDF dokument PDF dokument
Velikost 177,57 kB
Staženo 1,295×

Výroční zpráva za rok 2008

PDF dokument PDF dokument
Velikost 75,71 kB
Staženo 1,299×

Výroční zpráva za rok 2009

PDF dokument PDF dokument
Velikost 192,28 kB
Staženo 1,345×

Výroční zpráva za rok 2010

PDF dokument PDF dokument
Velikost 148,9 kB
Staženo 1,363×

Výroční zpráva za rok 2011

PDF dokument PDF dokument
Velikost 440,21 kB
Staženo 1,363×

Výroční zpráva za rok 2012

PDF dokument PDF dokument
Velikost 353,14 kB
Staženo 1,350×

Výroční zpráva za rok 2013

PDF dokument PDF dokument
Velikost 113,08 kB
Staženo 2,194×

Výroční zpráva za rok 2014

PDF dokument PDF dokument
Velikost 306,01 kB
Staženo 1,323×

Výroční zpráva za rok 2015

PDF dokument PDF dokument
Velikost 101,89 kB
Staženo 1,157×

Výroční zpráva za rok 2016

PDF dokument PDF dokument
Velikost 382,49 kB
Staženo 1,144×

Výroční zpráva za rok 2017

PDF dokument PDF dokument
Velikost 660,28 kB
Staženo 837×

Výroční zpráva za rok 2018

PDF dokument PDF dokument
Velikost 385,54 kB
Staženo 779×

Výroční zpráva za rok 2019

PDF dokument PDF dokument
Velikost 980,19 kB
Staženo 541×

Výroční zpráva za rok 2020

PDF dokument PDF dokument
Velikost 551,12 kB
Staženo 426×

Výroční zpráva za rok 2021

PDF dokument PDF dokument
Velikost 309,22 kB
Staženo 366×

Výroční zpráva za rok 2022

PDF dokument PDF dokument
Velikost 400,58 kB
Staženo 253×

Výroční zpráva za rok 2023

PDF dokument PDF dokument
Velikost 385,4 kB
Staženo 129×

Výroční zpráva za rok 2024

PDF dokument PDF dokument
Velikost 456,27 kB
Staženo 52×

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2025

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2024

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2023

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2022

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2021

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2020

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2019

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2018

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2017

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2016

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2015

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2014

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2013

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2012

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2011

Poskytnuté informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím v roce 2010

 

PODÁNÍ OPRAVNÝCH PROSTŘEDKŮ PROTI ROZHODNUTÍ O PRÁVECH A POVINNOSTECH OSOB

Dle zákona č.500/2004 Sb., správní řád (dále jen „správní řád“)

 

1. HLAVA VIII - ODVOLACÍ ŘÍZENÍ- ust. § 81 a násl. správního řádu

Účastník může proti rozhodnutí podat odvolání. Odvolání musí mít náležitosti, uvedené v § 37 odst. 2 správního řádu. Dále musí obsahovat údaje o tom, proti kterému rozhodnutí směřuje, v jakém rozsahu ho napadá a v čem je spatřován rozpor s právními předpisy nebo nesprávnost rozhodnutí nebo řízení, jež mu předcházelo. Není-li v odvolání uvedeno, v jakém rozsahu odvolatel rozhodnutí napadá, platí, že se domáhá zrušení celého rozhodnutí. Odvolání se podává s potřebným počtem stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis. Odvolání se podává u správního orgánu, který napadené rozhodnutí vydal. Odvolací lhůta činí 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí.

 

2. HLAVA X - OBNOVA ŘÍZENÍ - ust. § 100 a násl. správního řádu

Řízení před správním orgánem, ukončené pravomocným rozhodnutím ve věci, se na žádost účastníka obnoví,  jestliže

a) vyšly najevo dříve neznámé skutečnosti nebo důkazy, které existovaly v době původního řízení a které účastník, jemuž jsou ku prospěchu, nemohl v původním řízení uplatnit, anebo se provedené důkazy ukázaly nepravdivými, nebo

b) bylo zrušeno či změněno rozhodnutí, které bylo podkladem rozhodnutí vydaného v řízení, které má být obnoveno, a pokud tyto skutečnosti, důkazy nebo rozhodnutí mohou odůvodňovat jiné řešení otázky, jež byla předmětem rozhodování.

 Účastník může podat žádost o obnovu řízení u kteréhokoliv správního orgánu, který ve věci rozhodoval, a to do 3 měsíců ode dne, kdy se o důvodu obnovy řízení dozvěděl, nejpozději však do 3 let ode dne právní moci rozhodnutí. Obnovy řízení se nemůže domáhat ten, kdo mohl důvod obnovy uplatnit v odvolacím řízení. O obnově řízení rozhoduje správní orgán, který ve věci rozhodl v posledním stupni.

Ve tříleté lhůtě od právní moci rozhodnutí může o obnově řízení z moci úřední rozhodnout též správní orgán, který ve věci rozhodl v posledním stupni, jestliže je dán některý z uvedených důvodů a jestliže je na novém řízení veřejný zájem; do konce uvedené lhůty musí být rozhodnutí o obnově řízení vydáno.

 

 Dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“

 

1. Odvolání dle § 16 odst. 1 InfZ

Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti (§ 16 odst. 1 zákona) se podává písemně prostřednictvím držitele poštovní licence či v podatelně městského úřadu ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí.

Adresuje se: Město Horní Slavkov, odbor správní a vnitřních věcí, Dlouhá 634/12, 357 31  Horní Slavkov.

Odvolání musí obsahovat označení:

- toho, kdo odvolání podává, v rozsahu § 14 odst.2 InfZ (žadatel),

- proti jakému rozhodnutí je odvolání podáváno,

- informace, která byla požadována.

O odvolání proti rozhodnutí MM rozhoduje Krajský úřad Karlovarského kraje.

Rozhodnutí o odvolání je přezkoumatelné soudem, na základě žaloby podle zvláštního právního předpisu.

 

2. Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace

Stížnost podává ten, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6 InfZ (odkaz na zveřejněnou informaci), kterému po uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 InfZ nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti, kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 InfZ nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2 Zákona, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.

Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní zpracovatel písemný záznam.

Stížnost se podává do 30 dnů ode dne

a) doručení sdělení podle § 6 InfZ (odkaz na zveřejněnou informaci), podle § 14 odst. 5 písm. c) InfZ (informace se nevztahují k působnosti Města) nebo podle § 17 odst. 3 InfZ (oznámení o výši úhrady),

b) uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 InfZ (základní a prodloužená lhůta).

O stížnosti rozhoduje Krajský úřad Karlovarského kraje.

Zvláštní úprava opravných prostředků dle zákona č. 337/1992 Sb. o správě daní a poplatků, ve znění pozdějších předpisů

Odvolání
Proti rozhodnutí vydanému podle zákona č. 337/1992 Sb. má účastník řízení právo podat odvolání.
Lhůta pro odvolání je 30 dnů. Odvolání proti rozhodnutí o místních poplatcích nemá odkladný účinek, tj. nepozastavuje placení poplatků. Odvolání se podává písemně prostřednictvím podatelny úřadu nebo ústně do protokolu u správce daně, jehož rozhodnutí je odvoláním napadeno. Musí obsahovat tyto náležitosti - přesné označení správce daně, přesné označení odvolatele, číslo jednací, případně číslo platebního výměru nebo jiná jednoznačná identifikace rozhodnutí, proti němuž odvolání směřuje, uvedení rozporu s právními předpisy či skutkovým stavem nebo jiné důvody osvědčující nesprávnost nebo nezákonnost napadeného rozhodnutí, návrh důkazních prostředků k tvrzení v odvolání uvedeným, není-li odvoláním namítán jen rozpor s právními předpisy, navrhované změny či zrušení rozhodnutí.

 

Zvláštní úprava opravných prostředků dle zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů

Proti uložení pokuty v blokovém řízení se nelze odvolat. V ostatním platí příslušná ustanovení správního řádu (viz. výše).


 

Kalendář kulturních akcí

Červen2025
Po Út St Čt So Ne

Odstávky tepla, teplé vody a ČEZ

Pohotovostní telefon pro teplo, teplou užitkovou vodu  (ČEZ Energetické služby) 724606870
ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Virtuální prohlídka

Mohlo by Vás zajímat

foto
Adresa

Městský úřad Horní Slavkov
Dlouhá 634/12
357 31 Horní Slavkov

IČO: 00259322

kontakty: zde

e-mail:
podatelna@hornislavkov.cz

ID datové schránky: pm6bqn3

Bankovní spojení:
19-0862175349/0800

Úřední hodiny

Pondělí, Středa
08:00 - 17:30

Úterý, Čtvrtek
08:00 - 15:00

Pátek
08:00 - 13:00

Úřad poskytuje občanům s vážnější zdravotní indispozicí nebo v případech hodných zřetele službu mobilního úřadu pro vyřízení neodkladných úkonů mimo její budovu, popř. i mimo pracovní dobu.

Úřad poskytuje všechny služby CZECHPOINTU i o víkendech na své pobočce v Muzeu v Pluhově ulici. Služba je dostupná pro všechny bez rozdílu bydliště po celou víkendovou otevírací dobu muzea.

obrysová mapa

image
Na úřadě lze platit platebními kartami.
Bezbariérový přístup v celém objektu MěÚ.
Přebalovací pult - přízemí a 2. patro MěÚ.
Dětský mini koutek 2. patro - možnost malování na papír či tabuli.